Miniony rok był dla sieci Biedronka kolejnym rokiem rozwoju. Sprzedaż wzrosła o ponad 19 proc. Otworzyliśmy niemal dwieście nowych sklepów. Nasze zaplecze dystrybucyjne wzbogaciło się o dwa dodatkowe centra regionalne w Skarbimierzu i Koszalinie. W 2011 r. chcemy utrzymać zbliżone tempo rozwoju. Dowód? Planujemy otwarcie podobnej liczby nowych placówek.
Jeśli uda nam się zachować dotychczasową dynamikę inwestycji, to być może w 2012 r. pierwsi klienci przekroczą próg dwutysięcznej Biedronki. Sieć rozwijamy konsekwentnie we wszystkich regionach kraju. Wszystko zgodnie z założeniem, że nasze sklepy mają być niemal dla każdego „na wyciągnięcie ręki”. Zarówno klienci z dużych metropolii jak i z małych miejscowości powinni mieć możliwość zakupu najlepszych produktów w możliwie niskich cenach. Obecnie każdego dnia sklepy Biedronki (jest ich ponad 1650) odwiedza przynajmniej 2,5 mln osób. Około 95 proc. sprzedawanych tu artykułów spożywczych to wyroby krajowe. Dzięki długoletniej współpracy z ponad pięciuset polskimi producentami dajemy klientom gwarancję najwyższej jakości w najniższej cenie.
Tomasz Suchański
dyrektor generalny sieci Biedronka (Jeronimo Martins Dystrybucja)