To się nazywa sukces: 30 tys. kandydatów, którzy zgłosili się do udziału w tym programie. A później, co piątek, 40-milionowa widownia przed telewizorami. Takie osiągnięcia miała pakistańska wersja „Milionerów”, z całym sztafażem tego telewizyjnego formatu (który w wersji indyjskiej zrobił karierę w filmowym „Slumdogu”), ale całkowicie poświęcona znajomości Koranu. Główna nagroda: pielgrzymka do Mekki dla dwóch osób, mieszkanie i 2,8 mln rupii (ok. 100 tys. zł). Prowadzący też nie był przypadkowy: 36-letni beztroski piosenkarz pop Junaid Jamshed, który odkrył w sobie powołanie i zapuścił brodę.
Program okazał się szczególnie popularny wśród kobiet i 18–25-latków, co według Imrana Aslama, szefa telewizji Geo TV, dobrze ilustruje przemiany duchowe w kraju w ciągu ostatniej dekady i kryzys tożsamości młodego (bezrobotnego) pokolenia, które poszukując nowych wartości wyraźnie kieruje zainteresowanie w stronę meczetów.