Archiwum Polityki

Odporny jak Big Mac

Wyrafinowana kuchnia może się rozwijać w najlepsze, mogą się mnożyć książki kucharskie i programy telewizyjne rozwijające zainteresowanie własnym gotowaniem – ale i tak bary McDonald’sa pobiły kolejne rekordy. Sprzedaż w całej Europie wzrosła w 2006 r. najszybciej od 15 lat (o 6 proc.). Obwieszczona z fanfarami światowa tendencja do zdrowego żywienia nie obniżyła zapotrzebowania na McDonald’sa. Akcje firmy też poszybowały w górę.

Polityka 4.2007 (2589) z dnia 27.01.2007; Flesz. Ludzie i wydarzenia; s. 19
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Dołączam

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >