Krystyna Kaszuba to w mediach więcej niż nazwisko, to marka. Po 12 latach rozstała się z „Twoim Stylem”, który stworzyła i w każdym szczególe redagowała. O stylu działania Kaszuby krążyły legendy.
W dniu imienin Krystyny, 13 marca 2002 r., w hotelu Sheraton odbyła się nietypowa konferencja prasowa. Nigdy dotąd bowiem nie zdarzyło się, aby z okazji mianowania nowego wiceprezesa wydawnictwa zwoływano dziennikarzy. Prezes wydawnictwa Ediprese Zbigniew Napierała nie krył radości. Już kilka lat temu, kiedy koncern zdecydował się na wydawanie „Marie Claire”, marzył o Krystynie Kaszubie jako szefowej pisma. Była jednak wówczas nieosiągalna, niepodzielnie władała stworzonym przez siebie imperium, a jej nazwisko stało się znakiem firmowym jednego z najbardziej udanych krajowych przedsięwzięć prasowych.
Polityka
14.2002
(2344) z dnia 06.04.2002;
Społeczeństwo;
s. 78