Archiwum Polityki

Trudne rozstania

W Polsce często łatwiej rozwieść się z żoną lub z mężem niż z operatorem sieci telefonicznej czy kablowej.

Ostra konkurencja sprawia, że firmy usługowe prześcigają się w pomysłach na złowienie klienta, a później – utrzymanie go przy sobie. Łowienie odbywa się za pomocą reklam, ulotek, materiałów promocyjnych i akwizytorów. Utrzymywanie to najczęściej cała gama regulaminowych kruczków.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie bada jednostkowych spraw tego typu. Interesuje go naruszanie zbiorowych interesów konsumentów. Tylko w tym roku stwierdził liczne nieprawidłowości w umowach stosowanych przez niepubliczne szkoły wyższe (patrz POLITYKA 29) i sprzedawców nowych samochodów.

Polityka 48.2005 (2532) z dnia 03.12.2005; Gospodarka; s. 44
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >