POLITYKA tradycyjnie już pozostaje liderem sprzedaży w swoim segmencie. W czerwcu 2006 r. średnia tygodniowa sprzedaż POLITYKI wyniosła 156 537 egzemplarzy i była o prawie 29 tys. egz. wyższa niż sprzedaż ogółem „Newsweeka” (127 545 egz.) i o ponad 22 tys. egz. wyższa od sprzedaży „Wprost” (134 281 egz.).
POLITYKA dominuje także pod względem sprzedaży w pierwszym półroczu 2006 r. Średnia sprzedaż w tym okresie wyniosła 168 279 egz. (o 6,4 proc. mniej niż w tym samym okresie ubiegłego roku). Jest to o 31 tys. egz. więcej niż sprzedaż „Newsweeka” (136 993 egz.) – spadek o 22 proc. w stosunku do roku ubiegłego i 30,8 tys. egz. więcej niż sprzedaż „Wprost” (137 480 egz.) – spadek o 19,6 proc. w stosunku do 2005 r.
Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy