Archiwum Polityki

Oglądamy reklamy

i oceniamy je w skali od +6 do –6

Superkonto PKO BP
Ma kapelusz, garnitur, czyste mankiety i bije od niego pewność siebie. Sznurowadła jego eleganckich butów zakończone są maleńkimi słuchawkami telefonicznymi. To chyba oznacza, że facet nie jest niewolnikiem konwenansu. I jak się okazuje, ma też sporo kasy. Superfaceta czyni z niego superkonto – odczytujemy reklamowe przesłanie. Bardzo na czasie.

Fanta


Kolejna powtórka reklamowego schematu. Tyle że nowa Fanta, zdaniem twórców spota, bawi potrójnie, w związku z czym wszyscy, którzy ją popijają, szaleją z radości i do upadłego bawią się na imprezie. Nie wiadomo, dlaczego ów napój gazowany ma posiadać tak szczególną moc rozbawiania? Czyżby, zakrada mi się do głowy straszliwe podejrzenie, czegoś trzeba było doń dolać?

Oceniała Krystyna Lubelska

Polityka 26.2000 (2251) z dnia 24.06.2000; Tele Wizje; s. 110
Reklama