Z polskiego rynku informatycznego znika najsłynniejsza marka: Prokom Software. Ryszard Krauze, dawniej zwany cesarzem, a dziś oligarchą, sprzedaje swoje imperium. Nabywcą jest mało znana rzeszowska spółka Asseco kierowana przez Adama Górala.
Nie nazywajcie mnie nowym cesarzem – apeluje do dziennikarzy Adam Góral. Wie dobrze, że najgorsze, co mógłby zrobić, to wejść w buty Krauzego. Za duży rozmiar, w dodatku ostatnio bardzo niewygodne. Dlatego o cesarzu wypowiada się rzadko, rozważnie dobierając słowa. Sam stara się grać rolę nieco naiwnego przybysza z prowincji. Świat widziany z rzeszowskiej perspektywy okazuje się prosty i jasny, a ludzie uczciwi i pracowici. W biznesie wygrywa ten, kto ma dobry produkt i niższą cenę, a nie lepsze dojścia i kontakty.
Polityka
42.2007
(2625) z dnia 20.10.2007;
Rynek;
s. 46