Archiwum Polityki

Oglądamy reklamy

i oceniamy je w skali od +6 do –6

Idea Optima (6)
Świetne reklamowe role dwóch znanych postaci telewizyjnych, czyli Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny. Obaj obsadzeni zgodnie z charakterem postaci. Materna biega z telefonem komórkowym, przez cały czas zdając relację Mannowi. A Mann, lekko zaspany, pyta trzymając telefon przy uchu: Wojtek? Jaki Wojtek? Jeśli rozmawiać, to inteligentnie – brzmi końcowe hasło tego spotu. Jeśli reklamować, to inteligentnie.

Mydło Dove (-6)


Brygida Goworek wygląda zdecydowanie bardziej interesująco, kiedy się umyje. Zauważają to nawet jej koledzy. Jeden z nich powiedział nawet: O Brydzia, jak ty świetnie wyglądasz. A i Brydzia czuje się lepiej z czystą buzią. Od dawna pienię się z irytacji, oglądając tę reklamę. Przez pewien czas myślałam, że znikła z ekranów TV, ale pojawiła się znowu i dalej mydli nam oczy.

Oceniała Krystyna Lubelska

Polityka 14.2000 (2239) z dnia 01.04.2000; Tele Wizje; s. 95
Reklama