Sprawni handlowcy potrafiący szybko reagować na potrzeby klientów, wysoki poziom obsługi, jasne zasady współpracy i przejrzysta polityka cenowa to m.in. cechy, które zdecydowały o najwyższej ocenie zespołu naszego Biura Reklamy.
Takiej oceny dokonali kolejny raz pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych uczestniczący w badaniach przeprowadzonych przez SMG/KRC na zlecenie Media i Marketing Polska, a wyniki opublikowane zostały w grudniowym wydaniu MiMP w „Raporcie Specjalnym 2006 Biura Reklamy”. Badanie prowadzone było metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) w dniach 11.08–28.09.06, a respondenci oceniali pracowników biur reklam w siedmiu kategoriach w skali 5-punktowej. Nasze koleżanki uzyskały najwyższą ogólną ocenę – 4,44 – spośród wszystkich biur reklam – nie tylko w kategorii magazynów.
Gratulujemy koleżankom z Biura Reklamy (równie sprawnym w zdobywaniu rynku reklam, jak i urodziwym – patrz zdjęcia na okolicznościowym plakacie) i dziękujemy wszystkim naszym reklamodawcom za współpracę, zaufanie i uznanie.