Archiwum Polityki

Piwo na kruchym lodzie

Polscy piwowarzy zobowiązali się do przestrzegania w reklamach surowszych reguł niż wymaga od nich prawo. Obiecują, że będą reklamować piwo odpowiedzialnie i obyczajnie, a na dodatek sami się nawzajem skontrolują. Czyżby rewolucja moralna miała się rozpocząć od piwa?

Zima. Sielski pejzaż. Na zamarzniętym stawie ślizga się liczna grupa duchownych, zapewne księży i kleryków z pobliskiego seminarium. Jedni kręcą piruety, inni starają się tylko utrzymać na lodzie. Energiczny ksiądz w birecie z pomponem (w tej roli znakomity Zbigniew Zamachowski) organizuje wśród kolegów zrzutkę i z tajną misją wysyła młodego kleryka (w tej roli Wojciech Klata – pamiętny dziecięcy bohater „Dekalogu I” Krzysztofa Kieślowskiego).

Polityka 26.2005 (2510) z dnia 02.07.2005; Gospodarka; s. 41
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >