Archiwum Polityki

POLITYKA Supermarka

POLITYKA otrzymała tytuł SUPERBRANDS, który przyznawany jest najlepszym markom konsumenckim i biznesowym w Polsce. W konkursie Superbrands ocena wartości i reputacji czołowych marek na polskim rynku została przygotowana na podstawie decyzji  Rady Marek, w skład której wchodzą autorytety rynku mediowego, reklamowego i marketingowego. Na decyzję wpłynęły też opinie polskich klientów zgromadzone za pośrednictwem sondaży. Organizacja Superbrands nagradza marki wyróżniające się w swoim segmencie, spełniające zapotrzebowania klientów, powszechnie szanowane i uznawane. Tytułem Superbrands nagrodzono ogółem 56 marek konsumenckich, a 21 otrzymało tytuł Business Superbrands. Nagrodę honorową z rąk Leszka Balcerowicza odebrał prezydent Lech Wałęsa, którego przedstawiono jako najsilniejszą polską markę na świecie.

Polityka 18.2008 (2652) z dnia 03.05.2008; Do i od redakcji; s. 123
Reklama