Przejdź do treści
Janina Paradowska
7 kwietnia 2010
Galerie

Yugo: reaktywacja

7 kwietnia 2010
Opel Calibra, 1994 r.,  pojemność 2,5 l,  moc 170 KM. Opel Calibra, 1994 r., pojemność 2,5 l, moc 170 KM. Łukasz Trzciński / Visavis.pl
W wyniku wojny po rozpadzie Jugosławii Serbia została objęta embargiem ekonomicznym. Więc, jak na Kubie, polepszanie osiągów i wyglądu starych aut stało się popularnym hobby. Rozrywce towarzyszy jugonostalgia, z domieszką serbskiej dumy i chęci wyjazdu z tego kraju.
Zastava 600,  moc 45 KM czeka w kolejce do blacharza. Wygląd samochodów chyba najbardziej unaocznia skutki embarga ekonomicznego.Łukasz Trzciński/Visavis.pl Zastava 600, moc 45 KM czeka w kolejce do blacharza. Wygląd samochodów chyba najbardziej unaocznia skutki embarga ekonomicznego.
A polepszanie osiągów i wyglądu starych aut...Łukasz Trzciński/Polityka A polepszanie osiągów i wyglądu starych aut...
stało się popularnym hobby.Łukasz Trzciński/Visavis.pl stało się popularnym hobby.
Łada 2107, 1989 r.,  pojemność 1,5 l,  moc 70 KM.Łukasz Trzciński/Visavis.pl Łada 2107, 1989 r., pojemność 1,5 l, moc 70 KM.
Zastava, 1986 r.,  pojemność 1,1 l,  moc 55 KM.Łukasz Trzciński/Visavis.pl Zastava, 1986 r., pojemność 1,1 l, moc 55 KM.
Opel Vectra, 1992 r.,  pojemność 1,6 l,  moc 75 KM.Łukasz Trzciński/Visavis.pl Opel Vectra, 1992 r., pojemność 1,6 l, moc 75 KM.
Nowy Yugo Coral, pojemność 1,1 l,  moc 45 KM. Główna nagroda  na loterii kasyna w Negotinie.Łukasz Trzciński/Visavis.pl Nowy Yugo Coral, pojemność 1,1 l, moc 45 KM. Główna nagroda na loterii kasyna w Negotinie.
Fiat Bravo, 1998 r.,  pojemność 1,6 l,  moc 80 KM.Łukasz Trzciński/Visavis.pl Fiat Bravo, 1998 r., pojemność 1,6 l, moc 80 KM.
Gdy podrasowane auto sprawdza się na ulicy...Łukasz Trzciński/Visavis.pl Gdy podrasowane auto sprawdza się na ulicy...
można zabrać się za poprawianie innych osiągów. Na przykład architektonicznych.Łukasz Trzciński/Visavis.pl można zabrać się za poprawianie innych osiągów. Na przykład architektonicznych.
Belgradzcy taksówkarze mają równie wiekowe auta ale pośpiech i tuning są im chyba obce.neverending september/Flickr CC by SA Belgradzcy taksówkarze mają równie wiekowe auta ale pośpiech i tuning są im chyba obce.
Płaskorzeźba na budynku w Belgradzie. Nostalgia za Jugosławią jest bardzo silna.access.denied/Flickr CC by SA Płaskorzeźba na budynku w Belgradzie. Nostalgia za Jugosławią jest bardzo silna.
  • Jugosławia
Janina Paradowska

Reklama
POLITYKA
Prenumerata Inpost Subskrypcja
Facebook Twitter Instagram

Nasze wydawnictwa

wydanie polityka
wydanie polityka
wydanie specjalne
wydanie specjalne
wydanie pomocnik historyczny
wydanie pomocnik historyczny
wydanie pulsar świat nauki
wydanie pulsar świat nauki
wydanie pulsar wiedza i życie
wydanie pulsar wiedza i życie
  • Redakcja Polityki
  • Biuro reklamy
  • Napisz do redakcji
  • BOK dla subskrybentów
  • O Polityce
  • Regulamin serwisu
  • Zasady publikacji komentarzy
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Informacje dla akcjonariuszy
  • Ustawienia cookie

Aplikacje Polityki

iOS i Android
iOS i Android
W aplikacjach publikujemy pełne wydania tygodnika POLITYKA oraz nasze pisma.

 

Aplikacja Fiszki fiszki
Fiszki Polityki
Aplikacja dla zabieganych z newsami ze świata nauki, technologii i kultury.
  • Pulsar
  • Polityka Insight
  • Leśniczówka Nibork
  • Projekt: Cogision, Ładne Halo
  • Wykonanie: Vavatech
  • Prawa autorskie © POLITYKA Sp. z o.o. S.K.A.