POLITYKA Wydawcą Roku 2013
Miło nam poinformować, że w jubileuszowym, dwudziestym raporcie magazynu Media i Marketing Polska na temat prasowego rynku wydawniczego POLITYKA otrzymała tytuł Wydawcy Roku.
Redaktor naczelny POLITYKI Jerzy Baczyński na okładce Media i Marketing Polska
materiały prasowe/Polityka

Redaktor naczelny POLITYKI Jerzy Baczyński na okładce Media i Marketing Polska

POLITYKA Wydawcą Roku 2013 wg Media i Marketing Polska
materiały prasowe/Polityka

POLITYKA Wydawcą Roku 2013 wg Media i Marketing Polska

W uzasadnieniu podkreślono, że nasze wydawnictwo na przekór tendencjom rynkowym nie tylko poprawia sprzedaż, ale także stale utrzymuje odpowiednią jakość. Według redakcji MiMP to właśnie POLITYKA wyznacza trendy na rynku tygodników opiniotwórczych i wygrywa, w odróżnieniu od swej najbliższej konkurencji, na poważnych analizach politycznych, gospodarczych, ciekawych materiałach społeczno-kulturalnych i reportażach. Zostaliśmy również docenieni za poszukiwanie własnych rozwiązań biznesowych, dzięki którym jesteśmy w stanie przetrwać kryzys na rynku reklamy i mediów drukowanych. Sprzedajemy z powodzeniem treści w internecie poprzez serwis Polityka Cyfrowa, a pod koniec kwietnia wystartowaliśmy z Polityką Insight, projektem, który zaskoczył rynek mediów.

POLITYKA wedle Raportu MiM Polska to aktualnie multimedialna fabryka, która radzi sobie znacznie lepiej, niż niejeden koncern.

W dużej mierze prestiżowy tytuł Wydawcy Roku 2013 zawdzięczamy szczególnej relacji jaką od lat pielęgnujemy z naszymi czytelnikami, ale i naszymi partnerami biznesowymi. Cechuje ją lojalność, zaufanie i rzetelność. Wszystkim Wam, Drodzy Państwo, należą się z naszej strony słowa podziękowania. Dziękujemy bardzo. Bądźcie z nami. 

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną