Przejdź do treści
Reklama
Reklama
O Polityce

POLITYKA z tytułem Superbrands 2013/2014

Polityka
POLITYKA została uznana za jedną z najsilniejszych polskich marek w kategorii gazety i czasopisma i otrzymała tytuł Superbrands 2013/2014.

Organizacja The Superbrands LTD., działająca w 87 krajach, przyznaje międzynarodowe tytuły Superbrands od 19 lat, w Polsce wyłania najsilniejsze marki konsumenckie od lat ośmiu. Jest to prestiżowe wyróżnienie dla zarządów oraz działów marketingu, konsekwentnie budujących siłę marki.

Tytuł Superbrands przyznawany jest przez Konsumentów oraz Radę Marek. W pierwszym etapie tej edycji konkursu znajomość i skłonność polecania marek oceniona została na podstawie badania konsumenckiego przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia wśród 15 tysięcy respondentów. Następnie 43-osobowa ekspercka Rada Marek oceniła wizerunkową siłę marek.

Przyznany POLITYCE tytuł Superbrands świadczy o jej przynależności do elitarnego grona najsilniejszych marek na polskim rynku.

Reklama
Reklama