O Polityce

POLITYKA numerem 1

Polityka

POLITYKA umacnia się na pozycji lidera sprzedaży tygodników opinii. Nie tylko w pierwszej połowie 2016 r. nasz tygodnik był najchętniej kupowanym tytułem w segmencie. Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w lipcu 2016 r. POLITYKA była na pierwszym miejscu. Średnia sprzedaż naszego tygodnika w tym czasie wyniosła 124 tys. egzemplarzy i była o 5 proc. wyższa niż w lipcu ubiegłego roku. Na drugim miejscu zestawienia uplasował się „Newsweek” – ze średnią sprzedażą 119 tys. egz. i niewielkim wzrostem na poziomie 0,4 proc. Pozostałe tygodniki opinii w lipcu odnotowały spadki sięgające od kilku do kilkudziesięciu procent. I tak tygodnik „wSieci”, który sprzedawał średnio 71 tys. egz., odnotował spadek o 5 proc., natomiast konkurencyjne wobec niego „Do Rzeczy” sprzedawało średnio 50 tys. egz. i zaliczyło spadek na poziomie 16 proc. Największy ubytek zanotował tygodnik „Wprost” – aż o 34 proc., przy średniej sprzedaży wynoszącej 25 tys. egz.

Polityka 40.2016 (3079) z dnia 27.09.2016; Do i od redakcji; s. 106
Reklama