POLITYKA numerem jeden w 2016 r.
Polityka

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w 2016 r. Z wynikiem 118,4 tys. egz. była najchętniej kupowanym tytułem w segmencie. Na drugim miejscu – ze średnią sprzedażą 112,1 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Tygodnik „wSieci”, który uplasował się na trzecim miejscu w zestawieniu, sprzedawał średnio 72,7 tys. egz. Jego najbliższy konkurent, czyli tygodnik „Do Rzeczy”, zanotował średnią sprzedaż 53,2 tys.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj