red.
23 stycznia 2018
POLITYKA numerem jeden
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w listopadzie 2017 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Średnia sprzedaż naszego tytułu wynosiła w tym czasie 98 tys. egzemplarzy – czyli o blisko 14 tys. egz. więcej niż „Newsweeka” (84 tys. egz.). i o prawie 44 tys. egz. więcej niż „Sieci Prawdy” (54 tys. egz.).
Jeszcze bardziej widoczna stała się różnica między sprzedażą POLITYKI a pozostałymi tytułami z segmentu: tygodnik „Do Rzeczy” w listopadzie ubiegłego roku odnotował sprzedaż na średnim poziomie 37 tys.
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w listopadzie 2017 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Średnia sprzedaż naszego tytułu wynosiła w tym czasie 98 tys. egzemplarzy – czyli o blisko 14 tys. egz. więcej niż „Newsweeka” (84 tys. egz.). i o prawie 44 tys. egz. więcej niż „Sieci Prawdy” (54 tys. egz.). Jeszcze bardziej widoczna stała się różnica między sprzedażą POLITYKI a pozostałymi tytułami z segmentu: tygodnik „Do Rzeczy” w listopadzie ubiegłego roku odnotował sprzedaż na średnim poziomie 37 tys. egz., zaś „Wprost” – 17 tys. egz. Większość polskich tygodników opinii odnotowała spadki w stosunku do listopada 2016 r. Wyjątkami były jedynie „Gazeta Polska” (+2 proc.) oraz „Tygodnik Powszechny”(+12 proc.), które sprzedały odpowiednio: 31 tys. egz. i 24 tys. egz. Miło nam jednocześnie poinformować, że POLITYKA
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.