O Polityce

POLITYKA numerem jeden

Polityka

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w maju 2018 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Średnia sprzedaż naszego tytułu wynosiła za pięć miesięcy 100 tys. egz. na wydanie, w samym maju 94 tys. – czyli o 8 tys. egz. więcej niż „Newsweeka” (86 tys. egz.). i o prawie 52 tys. egz. więcej niż „Sieci” (42 tys. egz.). Jeszcze bardziej widoczna stała się różnica między sprzedażą POLITYKI a pozostałymi tytułami z segmentu: tygodnik „Do Rzeczy” odnotował sprzedaż na średnim poziomie 34 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” sprzedawał średnio 26 tys. egz., „Gazeta Polska” 24 tys. egz. Stawkę zamykał tygodnik „Wprost” ze sprzedażą ok. 20 tys. egz.

Miło nam jednocześnie poinformować, że POLITYKA uplasowała się także na pozycji lidera pod względem sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W maju 2018 r. nasz tygodnik – głównie za sprawą Polityki Cyfrowej – odnotował sprzedaż na poziomie średnio 10,4 tys. egz. Pozostałe tytuły nie przekroczyły granicy 5 tys. egz. „Newsweek” sprzedawał średnio 4,9 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 1,6 tys. egz., „Sieci” – 1,2 tys. egz., „Do Rzeczy” – 1,1 tys. egz., „Wprost” – 700 egz., zaś „Gazeta Polska” – 400 egz.

Polityka 30.2018 (3170) z dnia 24.07.2018; Do i od redakcji; s. 90
Reklama