Miło nam kolejny raz poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w lutym 2019 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 93 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy byliśmy najchętniej kupowanym pismem w segmencie i wyprzedziliśmy „Newsweek”, który ze średnią sprzedażą 79 tys. egz. znalazł się na drugim miejscu w zestawieniu ZKDP. Pozostałe tytuły zostały daleko w tyle. Tygodnik „Sieci”, który uplasował się na trzecim miejscu, sprzedawał średnio 40 tys. egz., „Do Rzeczy” – 31 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 27 tys. egz., „Gazeta Polska” – 23 tys. egz., zaś „Wprost” – jedynie 14 tys. egz.
POLITYKA w dalszym ciągu przoduje także pod względem sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W lutym 2019 r. nasz tygodnik, głównie za sprawą prenumeraty cyfrowej (dostępnej na: www.polityka.pl), sprzedawał średnio 11 tys. egz. To więcej niż sprzedaż elektronicznych wydań pozostałych sześciu tytułów łącznie.
REDAKCJA