O Polityce

POLITYKA nieustająco numerem jeden

POLITYKA liderem sprzedaży

Polityka

Z dumą kolejny raz odnotowujemy, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w pierwszym kwartale 2019 r. POLITYKA cieszyła się najwyższą sprzedażą spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 94 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy była tym samym najchętniej kupowanym tytułem w segmencie. Na drugim miejscu zestawienia ZKDP – ze średnią sprzedażą na poziomie 78 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Na trzecim zaś – „Sieci”, średnio 39 tys. egz. Sprzedaż pozostałych tytułów wynosiła: „Do Rzeczy” – 32 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 28 tys. egz., „Gazeta Polska” – 23 tys. egz., „Wprost” – 14 tys. egz.

W samym tylko marcu POLITYKA sprzedawała średnio 93 tys. egz., znacznie wyprzedzając „Newsweek” – 72 tys. egz. – i pozostałe tytuły: „Sieci” – 40 tys. egz., „Do Rzeczy” – 30 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 27 tys. egz., „Gazetę Polskę” – 23 tys. egz., oraz „Wprost”, który z wynikiem 13 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy odnotował najniższą sprzedaż w swej historii.

Nasz tygodnik pozostaje również niekwestionowanym liderem w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W pierwszym kwartale 2019 r. sprzedawaliśmy ich średnio 11,8 tys. egzemplarzy. Żaden z pozostałych tygodników nie przekroczył granicy 3,5 tys. egz.

Polityka 24.2019 (3214) z dnia 11.06.2019; Do i od redakcji; s. 98
Oryginalny tytuł tekstu: "POLITYKA nieustająco numerem jeden"
Reklama