O Polityce

POLITYKA niezmiennie numerem jeden

POLITYKA wciąż liderem sprzedaży

W listopadzie ubiegłego roku POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. W listopadzie ubiegłego roku POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Polityka

Miło nam kolejny raz poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w listopadzie ubiegłego roku POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem ponad 90 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy byliśmy najchętniej kupowanym pismem w segmencie, wyprzedzając – drugi w zestawieniu ZKDP – „Newsweek” o ponad 20 tys. egz. (średnia sprzedaż tego tygodnika utrzymywała się we wspomnianym czasie na poziomie 69 tys. egz). Pozostałe tytuły zostały daleko w tyle. Tygodnik „Sieci” sprzedawał średnio 37 tys. egz., „Do Rzeczy” – 29 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 25 tys. egz., „Gazeta Polska” – 20 tys. egz. Na końcu zestawienia – z wynikiem 14 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy – ulokował się zaś „Wprost”.

Jednocześnie POLITYKA dominuje również w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W listopadzie 2019 r. nasz tygodnik odnotował kolejny wzrost sprzedaży – już blisko 15 tys. czytelników korzysta z wersji cyfrowej POLITYKI. Dla porównania: żaden z pozostałych tytułów z segmentu nie sprzedawał w tym czasie więcej niż 2,6 tys. egz. e-wydań.

Polityka 5.2020 (3246) z dnia 28.01.2020; Do i od redakcji; s. 91
Oryginalny tytuł tekstu: "POLITYKA niezmiennie numerem jeden"
Reklama