Miło nam poinformować, że nie tylko poprzedni rok zamknęliśmy z najlepszym wynikiem sprzedaży spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce, ale i ten rozpoczęliśmy równie udanie (mimo niezawinionych przez redakcję zaburzeń w kolportażu). Jak bowiem wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, z wynikiem ponad 90 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy POLITYKA kolejny raz odnotowała najwyższą sprzedaż w segmencie. Na drugim miejscu zestawienia ZKDP – ze średnią sprzedażą 68 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Pozostałe tytuły zostały daleko w tyle. Tygodnik „Sieci”, który uplasował się na trzecim miejscu w zestawieniu, sprzedawał średnio 36 tys. egz., „Do Rzeczy” – 29 tys. egz., natomiast „Tygodnik Powszechny” – 26 tys. egz., „Gazeta Polska” – 22 tys. egz., zaś „Wprost” – jedynie 13 tys. egz.
POLITYKA pozostaje również liderem w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. Co więcej, w styczniu 2020 r. odnotowaliśmy kolejny wzrost sprzedaży. Już prawie 16 tys. nabywców korzysta z wersji cyfrowej naszego tygodnika. Tymczasem żaden z pozostałych tytułów segmentu nie sprzedaje więcej niż 1,7 tys. egz.