Przejdź do treści
Reklama
Reklama
O Polityce

„Polityka” niezmiennie numerem 1

„Polityka” „Polityka” Polityka

Miło nam poinformować, że według najnowszych danych spółki Polskie Badania Czytelnictwa również w pierwszym kwartale 2025 r. „Polityka” odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 72,8 tys. średnio sprzedanych wydań była tym samym najchętniej kupowanym tytułem w segmencie.

Na drugim miejscu w zestawieniu tradycyjnie znalazł się „Newsweek” – ze średnią sprzedażą na poziomie 56,7 tys. egz. Pozostałe tygodniki społeczno-polityczne pozostały daleko w tyle i sprzedawały w tym czasie: „Gazeta Polska” – 26,6 tys. egz., „Do Rzeczy” – 25,9 tys. egz., „Sieci”– 25,4 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 19,3 tys. egz.

Co więcej, „Polityka” wypada również najlepiej pod względem sprzedaży wydań cyfrowych (tzw. e-wydań). Głównie za sprawą Polityki Cyfrowej w pierwszym kwartale tego roku zanotowaliśmy średnią sprzedaż na poziomie 26,5 tys. egz. Drugie miejsce i tu przypadło „Newsweekowi” (19,9 tys. egz.). Natomiast żaden z pozostałych tytułów nie przekroczył progu 7,5 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy.

Polityka 22.2025 (3516) z dnia 27.05.2025; Do i od Redakcji; s. 93
Reklama
Reklama