red.
Salon

Dowody zaufania

Estetyka i perfekcja

14 marca 2023
Unikatowe efekty marki Fox Dekorator zobaczymy m.in. w biurowcu Trinity Park w Warszawie. Unikatowe efekty marki Fox Dekorator zobaczymy m.in. w biurowcu Trinity Park w Warszawie. serwis prasowy firmy
W naszej części Europy estetyka musi łączyć się z perfekcją wykonania - mówi Łukasz Błoński, dyrektor handlowy marki Fox Dekorator.

Oferują Państwo „perłowy zen” i „śnieżny pył”. Farba musi dziś budzić emocje?
Chcemy dać klientom możliwość przeniesienia się w wyobraźni do miłych miejsc i chwil. Tak tworzymy nazwy, np.: kolekcja „Moja Natura” zabiera nas w górski świat. 9 nowych kolorów farb nawiązuje do tatrzańskich jaskiń, wiatru halnego i sosny limby – charakterystycznych elementów polskich gór. Twórczynią kolekcji jest ambasadorka marki, artystyczna dusza – Ewa Bilan-Stoch. Odnosząc się do natury, podkreślamy, jak bardzo nas ona inspiruje. W planach mamy też produkcję tynków na bazie pyłów drzewnych i gliny.

Hotel Marriot na Okęciu.serwis prasowy firmyHotel Marriot na Okęciu.

Marka Fox Dekorator świętuje 27-lecie. Jak się zmieniała i czym się obecnie wyróżnia?
Zaczynaliśmy w 1996 roku, produkując szpachlówkę do drewna. Dziś Fox Dekorator, już jako część Grupy Atlas, produkuje farby i tynki dekoracyjne: żywiczne, wapienne, akrylowe. Jesteśmy polską marką obecną w 15 krajach Europy, a produkty wysyłamy też do USA, Mongolii i Afryki. Idziemy za potrzebami klientów. Szukamy nowych efektów wykończeniowych. Tworzymy trendy. Jako pierwsi na świecie wprowadzamy tynki ceramiczne – wyjątkowo wytrzymałe na uszkodzenia mechaniczne. Z jednej strony, robimy kompleksowe, wieloskładnikowe efekty, których proces aplikacji rozłożony jest na kilka etapów. Z drugiej, kładziemy nacisk na łatwość zastosowania. Ludziom brakuje czasu, chcą w domu ładnej i szybkiej metamorfozy. Nasze produkty pozwalają zmienić wnętrze bez pomocy profesjonalisty. Wystarczy wziąć do ręki pędzel lub wałek. W tej części Europy liczy się precyzja. Estetyka musi się łączyć z perfekcją wykonania. Nasze produkty są nie tylko łatwe w aplikacji, ale dają też komfort pracy i zadowolenie z efektu końcowego.

Salon 14/2023 (100207) z dnia 13.03.2023; Dobra marka; s. 133
Oryginalny tytuł tekstu: "Dowody zaufania"

red.

Reklama
POLITYKA
Newsletter Prenumerata cyfrowa
Facebook Twitter Instagram

Nasze wydawnictwa

  • Redakcja Polityki
  • Biuro reklamy
  • Napisz do redakcji
  • BOK dla prenumeratorów cyfrowych
  • O Polityce
  • Regulamin serwisu
  • Zasady publikacji komentarzy
  • Polityka prywatności
  • Ustawienia plików cookie
  • Polityka RODO
  • Informacje dla akcjonariuszy

Aplikacje Polityki

iOS i Android
iOS i Android
W aplikacjach publikujemy pełne wydania tygodnika POLITYKA oraz nasze pisma.

 

Aplikacja Fiszki fiszki
Fiszki Polityki
Codziennie podsumowujemy dla Ciebie najważniejsze wydarzenia dnia.
  • Pulsar
  • Dwutygodnik Forum
  • Polityka Insight
  • Leśniczówka Nibork
  • Projekt: Cogision, Ładne Halo
  • Wykonanie: Vavatech
  • Prawa autorskie © POLITYKA Sp. z o.o. S.K.A.