Klasyki Polityki

Etos pracy telemarketera

Życie pracownika call center

Wzorcowa rozmowa z jubilatem powinna trwać 1,5 min. Wzorcowa rozmowa z jubilatem powinna trwać 1,5 min. Piotr Małecki / Napo Images
Najlepsi w branży call center działają jak dr House w medycynie: szukają, co się kryje pod powłoką klienta, żeby sam odczuł potrzebę posiadania tego, co akurat sprzedają.
Nie można powiedzieć klientowi: Proszę nie mówić do mnie szmato.Piotr Małecki/Napo Images Nie można powiedzieć klientowi: Proszę nie mówić do mnie szmato.

Już siedmiu na dziesięciu Polaków przerzuciło się bezboleśnie na call center – telefoniczną komunikację głosową, która zastąpiła punkty obsługi klienta, serwisy firmowe, akwizytorów itd. W 1500 lokalizacjach (call centers) na terenie Polski codziennie siada w swoich boksach 200 tys. głosów (telemarketerów). Centra są wynajmowane przez firmy, które nie utrzymują własnych infolinii. Przez kilkanaście lat przez tzw. słuchawki przewinęło się 1,5 mln głosów. Sprzedają (połączenia wychodzące) produkty trwałe typu abonament i szybko zbywalne (tzw.

Polityka 25.2011 (2812) z dnia 14.06.2011; Na własne oczy; s. 116
Oryginalny tytuł tekstu: "Etos pracy telemarketera"
Reklama