Nowa kampania: Szalejesz na drodze, śpisz na podłodze
Nie straszy, nie epatuje tragedią, nie dramatyzuje, ale odnosi się do ciepłych relacji kierowcy z jego najbliższymi. To pierwsza taka kampania społeczna w Polsce, która ma poprawić bezpieczeństwo na drogach.
materiały prasowe

Kampanię „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” organizuje Fundacja PZU. – Co trzeci kierowca w Polsce jest ubezpieczony w PZU. Angażowanie się w inicjatywy, które wpływają na zmniejszenie liczby wypadków, jest celem, który stawiamy sobie na równi z celami biznesowymi. Tym razem opieramy swój przekaz na bardzo pozytywnych emocjach, bo naprawdę wierzymy, że miłość może poprawić bezpieczeństwo – mówi Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU SA.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną