Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Kraj

Youtuber: dobryZAWODnik

Remigiusz „reZi” Wierzgoń – 18-latek z Wodzisławia Śląskiego i jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce, publikujący w sieci wideo związane z grami komputerowymi – został twarzą nowej akcji Ministerstwa Edukacji Narodowej. Pod hasłem #dobryZAWODnik resort chce pokazać nastolatkom, że warto wspierać szkolnictwo zawodowe. A oglądany stale przez miliony internautów reZi jest uczniem Zespołu Szkół Technicznych w swoim rodzinnym mieście (przyszła specjalność: technik informatyk). Zadaniem Wierzgonia nie jest pomoc w wyborze szkoły młodszym uczniom, ale opowiedzenie o tym, jak to jest uczyć się w technikum. Kampania będzie kosztować 109 tys. zł, potrwa do czerwca i w dużej mierze prowadzona będzie w internecie. Tam za pośrednictwem swoich kanałów w mediach społecznościowych reZi podzieli się doświadczeniem związanym ze szkolnictwem zawodowym.

Polityka 16.2015 (3005) z dnia 14.04.2015; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 10
Reklama