Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy – tym razem za luty 2015 r. – POLITYKA była najchętniej kupowanym tytułem w segmencie tygodników opinii. Z wynikiem 115,5 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy POLITYKA umocniła się na pozycji lidera i kolejny raz potwierdziła swoją przewagę nad pozostałymi tytułami – nasz tygodnik był najchętniej kupowanym nie tylko w styczniu 2015 r., ale i w całym 2014 r. (i w latach wcześniejszych).
Drugie miejsce w ostatnim zestawieniu ZKDP zajął „Newsweek”, który w lutym sprzedawał średnio 110,9 tys. egzemplarzy. Na trzecim miejscu uplasował się tygodnik „wSieci”, którego średnia sprzedaż wynosiła 75 tys. egzemplarzy. Poza podium znalazły się „Wprost” (ze średnią sprzedażą 68,2 tys. egzemplarzy) oraz „Do Rzeczy” (z wynikiem 52,4 tys. egzemplarzy).
POLITYKA przewodzi także pod względem sprzedaży wydań cyfrowych. W lutym 2015 r. e-wydania naszego tygodnika sprzedawały się średnio na poziomie 9,1 tys. egzemplarzy. Dla porównania „Newsweek” sprzedawał o ponad połowę mniej e-wydań (4 tys. egzemplarzy), zaś sprzedaż cyfrowych wydań tygodników „wSieci”, „Do Rzeczy” oraz „Wprost” nie przekroczyła poziomu 2 tys. egzemplarzy.