MSZ promuje Polskę za granicą. Przez podniebienie

Polub Polskę i buraka
Ekskluzywne kolacje mają przekonać nie tylko do polskich smaków, ale i kultury.
Oscypek brûlée z modrą kapustą
Krzysztof Kozanowski/Usta Magazyn

Oscypek brûlée z modrą kapustą

Ministerstwo Spraw Zagranicznych zdecydowało się na oryginalny sposób promowania Polski. Tym razem nie za pomocą robionych w Chinach gadżetów czy jedwabnych krawatów, ale przez podniebienie. W czterech stolicach państw bałtyckich zorganizowano serię ekskluzywnych kolacji dla lokalnych dziennikarzy, smakoszy i blogerów. Kolacje miały przekonać ich nie tylko do polskich smaków, ale i kultury. – Jedzenie jest rodzajem pretekstu do pokazania, że Polska się zmieniła.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną