Kraj

Rosyjski ślad na taśmach

Sprostowanie do tekstu „Rosyjski ślad na taśmach”

Polityka

W materiale prasowym pt. „Rosyjski ślad na taśmach”, opublikowanym w tygodniku POLITYKA nr 36, zawarto nieprawdziwe wiadomości wymagające sprostowania.

Nieprawdą jest, że czasopisma „Wprost” i „Do Rzeczy” należą do firmy PMPG Michała Lisieckiego. Wydawcą (właścicielem) tygodnika „Wprost” jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost” Sp.

Polityka 45.2018 (3185) z dnia 06.11.2018; Do i od redakcji; s. 98
Oryginalny tytuł tekstu: "Rosyjski ślad na taśmach"

Czytaj także

Społeczeństwo

Kot wygryza psa

Kot to idealne zwierzę dla współczesnego człowieka. Niezależny, niekłopotliwy, dobrze znosi samotność, ładnie wygląda na Facebooku. Mamy więc coraz więcej kotów. I koty nakręcają dziś całkiem spory rynek.

Marta Mazuś, [współpr.] Magdalena Kołodziej
28.10.2014