Siedem uwag o marketingu szeptanym
O co chodzi w tej formie marketingu?

Po pierwsze, marketing szeptany jest pojęciem bardzo nieprecyzyjnym. Używa się go na określenie działań różniących się i kanałami komunikacji, i sposobem generowania przekazu (bezpłatnie czy nie) i co najważniejsze wartością logiczną komunikatów (czy są prawdziwe). O tak niezdefiniowanym zjawisku można zasadnie wygłosić praktycznie dowolna tezę.

Po drugie, jeżeli przyjęlibyśmy, że z WOM mamy do czynienia tylko wtedy, gdy treścią komunikacji jest plotka, to wnioski na jego temat byłyby oczywiste.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną