Mea pulpa

Mocna marka
Maryla Rodowicz, pieśniarka wielosystemowa, została uznana za jedną z najmocniejszych polskich marek 2010. Obok Maryli zwyciężyli: herbata Lipton, TVN, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy oraz Delicje. Marka Belki się nie zakwalifikowała.

• Nasza wielka nadzieja białych w Hollywood, aktorka Iza Miko, podzieliła się swym smutkiem, gdy zobaczyła, jak jej nie ma w filmie „Starcie Tytanów”. „Siedziałam z popkornem w ręku, czekałam na swoje sceny, a tu nic. Ryczałam do telefonu, rozmawiając z agentką”. To niebywałe, bo ja zwykle płaczę na scenach, które są.

• Na ekrany polskich kin wkroczył festiwalowy szlagier Jerzego Skolimowskiego zatytułowany rodzinnie „Essential Killing”.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną