Disco polo zarabia na siebie w Internecie

„Ona tańczy...” za 100 tysięcy
Piosenka Weekendu jest banalna i tandetna, ale mówi dziś o rynku więcej niż sto bardziej ambitnych.

Firma Independent Digital – główny pośrednik w cyfrowej sprzedaży polskiej muzyki – ogłosiła właśnie, że w ciągu jednego miesiąca hit grupy Weekend zarobił ponad 100 tysięcy złotych. Chodzi o same tylko kanały cyfrowe: przychody z serwisów internetowych, streamingu i usług typu „Granie na czekanie”. Bez uwzględnienia sprzedaży płyt kompaktowych – która zresztą Weekendowi idzie stosunkowo marnie – i zysków z ZAiKS-u. Dlaczego jest to tak istotna informacja?

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną