Kultura

5 pora roku

Jak się zmieniały reklamy?

2005 r. Polkomtel - „Cała kampania Plusa” - kabaret Mumio przyciągnął do reklamy nowych widzów. 2005 r. Polkomtel - „Cała kampania Plusa” - kabaret Mumio przyciągnął do reklamy nowych widzów. materiały prasowe
Rynek reklamy ma w Polsce niewiele ponad 20 lat, ale to wystarczająco dużo, by rozważać doniosłość wpływu tej branży na rodzimą kulturę i świadomość rodaków.
2004 r. Piwo Żubr - „Żubr występuje w puszczy” - pamiętne „mruczando” w wykonaniu stada żubrów.materiały prasowe 2004 r. Piwo Żubr - „Żubr występuje w puszczy” - pamiętne „mruczando” w wykonaniu stada żubrów.

Dziś traktujemy reklamę jak pogodę, która jest, jaka jest, niezależnie od naszych upodobań. Czyli coś, co należy bardziej do natury niż kultury. Jest wszędzie wokół – na ulicach wielkich miast pokrywa ściany budynków, przy drogach atakuje billboardami, w telewizji stara się przykuwać uwagę bardziej od filmów, przed seansami kinowymi zajmuje już prawie pół godziny, rozpycha się w Internecie i wciska się nawet do naszych prywatnych telefonów.

Polityka 30.2013 (2917) z dnia 23.07.2013; Kultura; s. 64
Oryginalny tytuł tekstu: "5 pora roku"
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Chłopcy 30+, czyli faceci jak dzieci

Psychologowie alarmują: to już epidemia. Pokolenie 20-, 30-, a nawet 40-latków nie chce dorosnąć.

Agnieszka Sowa
12.07.2016