Przejdź do treści
Reklama
Reklama
Kultura

Mea pulpa

Kronika popkulturalna Kuby Wojewódzkiego.

Bronisław Komorowski i Lech Wałęsa byli honorowymi twarzami imprezy firmującej wejście na rynek amerykański serwisu walutowego Cinkciarz.pl. Mało tego, wszystko odbyło się na boisku drużyny koszykarskiej Chicago Bulls. Uważam, że obaj prezydenci świetnie tam pasują. Obaj wiedzą, co to znaczy dostać od narodu kosza.

• To dla polskiego kina może być informacja przełomowa. Aktor Marcin Mroczek, czyli jeden z braci Mroczek, których na co dzień jest dwóch, wkrótce zostanie ojcem. No cóż. Wszyscy w końcu żyliśmy tym przeczuciem, że pewnego dnia będzie ich więcej.

• Ukazała się biografia polsko-duńskiego muzyka, restauratora, poety, jurora, stylisty oraz akordeonisty Czesława Mozila. „Nie tak łatwo być Czesławem” to portret artysty, który pokazuje jego mało znane oblicze. Na przykład trasę koncertową po domach starców. Gdzie najlepsze bilety zostały wykupione już kilkanaście lat wcześniej.

Maria Czubaszek znowu szokuje. Najpierw dziennikarka stwierdziła, że Marcin Wrona swoim samobójstwem popsuł zakończenie festiwalu w Gdyni. Następnie stwierdziła, że jej sposobem na starość jest samobójstwo. Jak widać, pani Maria zrobiłaby furorę jako doradca klienta w ZUS.

• Jest jednak coś, co łączy nas, Polaków. Według niedawnych badań pełnoletnich rodaków 8 mln z nas regularnie odwiedza serwisy porno online. Solidarnie. Ramię w ramię. Ręka w rękę. No cóż. Podobno 95 proc. kobiet lubi, jak się je całuje w szyję. Pozostałe 5 proc. nie ma szyi.

• Oto kolejny dowód, że internet wypiera zastaną rzeczywistość. Znany bloger modowy Michał Kędziora, ukrywający się pod pseudonimem Mr Vintage, został twarzą nowej kampanii reklamowej samochodu Škoda Superb.

Polityka 42.2015 (3031) z dnia 13.10.2015; Kultura; s. 91
Reklama