Kultura

Czego nie chcą teatry

Baryton Mariusz Kwiecień o swoich artystycznych planach

Mariusz Kwiecień jako Don Giovanni (z nożem)
w Royal Opera House w Londynie. Mariusz Kwiecień jako Don Giovanni (z nożem) w Royal Opera House w Londynie. Bill Cooper/Royal Opera House
O pomysłach na drugą połowę artystycznego życia, doborze ról i śpiewanym w Londynie „Don Giovannim” mówi baryton Mariusz Kwiecień.
Mariusz Kwiecień (z prawej)Royal Opera House/materiały prasowe Mariusz Kwiecień (z prawej)

DOROTA SZWARCMAN:Kiedy poprzednio rozmawialiśmy (POLITYKA 29/12), rozpoczynał pan przygodę z rolą tytułową w operze Karola Szymanowskiego „Król Roger” i zapowiadał, że objeździ z tą rolą świat. Tak się częściowo stało – śpiewał ją pan w Paryżu, Madrycie, Bilbao, Santa Fe, Bostonie i Londynie, ale w najbliższych planach ma pan tylko udział w koncertowym wykonaniu we wrześniu na festiwalu Wratislavia Cantans.

Polityka 28.2018 (3168) z dnia 10.07.2018; Kultura; s. 78
Oryginalny tytuł tekstu: "Czego nie chcą teatry"
Reklama

Czytaj także

Fotoreportaże

Urok małych liczb. Najlepsze polskie apartamentowce

Zamiast balkonów na długość stopy i niedoświetlonych parapetów są szerokie tarasy i wielkie okna, zamiast anonimowości – przestrzenie, które sprzyjają spotkaniom z sąsiadami. Najlepsze polskie apartamentowce mają mało mieszkań, wyjątkową architekturę i położenie. Niestety, kameralne wciąż znaczy rzadkie i ekskluzywne.

Marta Polny
28.09.2021