Kultura

Mea pulpa

Mateusz Morawiecki w natarciu

Kamil Bednarek, cudowne dziecko polskiego reggae, wystąpił w reklamie Zakładów Specjalnych Lotto.

Ogólnopolską kampanię na rzecz bezpieczeństwa pieszych na drogach „Dobrze cię widzieć” zainaugurowali Zbigniew Ziobro i Anna Zalewska. Twarzą kampanii został Cezary Pazura. Trudno. Ciężko kogoś odzwyczaić od występowania w komedii.

• Mamy nową twarz rodzimej awiacji. To Marek Suski. Polacy latają na południe, a Radom jest na południe od Warszawy – tak Marek tłumaczył zakup lotniska w Radomiu przez Porty Lotnicze. Pełna zgoda. A wysiadając wcześniej, można obniżyć koszty paliwa.

Magda Cielecka zagra w międzynarodowej produkcji „The Song of Names” u boku Clive’a Owena i Tima Rotha. Gratulacje. Może to przełamie dziwne losy naszych aktorek za granicą, które można podsumować tak: powodzenie jest, tylko wzięcia brak.

Adam Darski, lider zespołu Behemoth, zaprezentował światu swój nowy produkt. Karmę dla psów w kształcie krzyża, o nazwie God=Dog. Katolicy tradycyjnie wyrazili oburzenie. Jak widać, tutaj nawet satanizm schodzi na psy.

• Wokalistka, kompozytorka i producentka Sarsa dołączyła do grupy znanych postaci reklamujących telefony firmy Huawei. Witamy w klubie. Repertuar artystki ma w sobie coś z tych telefonów. Jest dosyć lekki.

Michał Ogórek napisał ciekawą książkę: „Sto lat! Jak w ostatnim stuleciu czciliśmy przywódców”. Humorystyczna rzecz. Z polską historią jest jak z rozmową pewnej pary: Zawsze jak przychodzę, to pijesz. Zawsze jak tylko piję, to przychodzisz.

• Wiadomością tygodnia w show-biznesie była informacja, że Małgorzata Rozenek ścięła włosy. Z długich na krótkie. Popkultura jest w dobrych rękach.

Polityka 43.2018 (3183) z dnia 23.10.2018; Kultura; s. 93
Oryginalny tytuł tekstu: "Mea pulpa"
Reklama