Przejdź do treści
Reklama
Reklama
Kultura

Mea pulpa

Kronika popkulturalna Kuby Wojewódzkiego.

• Wódka Wyborowa wprowadziła nowy design butelek. Zmianie towarzyszy kampania „Ikona spotkań w nowej butelce”. Jej twarzą został aktor Maciej Zakościelny. Polską wódkę coś łączy z filmem. Szczególnie w Polsacie. Urywa film w najlepszym momencie.

• W ramach testów naziemnej telewizji cyfrowej została włączona emisja kanału Polsat News. Teraz wszyscy będą mogli zobaczyć drapieżny obiektywizm Bogdana Rymanowskiego i Doroty Gawryluk. Ciekawi termin testów. 13 października sprawdzą, czy sygnał dotarł.

• Średnia oglądalność nowego serialu Polsatu „Zawsze warto” wynosi 880 tys. widzów i spada z odcinka na odcinek. Stacja przegrywa ze wszystkimi głównymi konkurentami. Mnie to nie dziwi. Większy dramat jest w tym, co główne aktorki odwalają na co dzień.

• Gwiazda „M jak miłość” Joanna Jarmołowicz urodziła syna. Gratuluję. Ojcem dziecka jest Jan Królikowski, brat Antka Królikowskiego, który był partnerem Joanny przed swoim bratem. I jak tu się dziwić, że ludzie nie oglądają seriali.

• Największy punkowiec polskich mediów, wyrzucony z Superstacji Kuba Wątły, uruchomił własne radio w internecie. Halo. Radio ruszyło 1 października. Gratuluję determinacji. Radio w sieci jest biznesem jutra. Może jutro się uda.

• Szósta edycja programu „Rolnik szuka żony” w TVP jest hitem. Oglądalność farmerskiego programu randkowego rośnie z odcinka na odcinek i wynosi blisko 3,5 mln widzów. Kobiety zawsze się masowo garną do tych, co mają dużo siana.

Paulina Młynarska udzieliła wywiadu tygodnikowi „Wprost” o swojej książce, a następnie zobaczyła na okładce tabloidowy materiał o tym, że była ofiarą swego ojca.

Polityka 40.2019 (3230) z dnia 01.10.2019; Kultura; s. 94
Reklama