Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Kultura

Mea pulpa

Z rankingów i wszelkich list przebojów można się dowiedzieć, że największym ostatnio przebojem weselnym jest Covid-19. Salmonella, tradycyjny dostawca hitów, spadła na miejsce drugie.

• Grzegorz Jankowski, dyrektor programowy Superstacji, w dziele życia. Po wprowadzeniu jego autorskiej ramówki oglądalność stacji spadła do, uwaga, 3,8 tys. widzów. Jak widać Grzegorz chce przejść do historii. I jest bezkompromisowy w dążeniu do tego celu.

• Agnieszka Radwańska urodziła. Gratulacje. Agnieszka jest najcenniejszą polską tenisistką, w związku z tym za wizytę w moim programie zażyczyła sobie 100 tys. zł. Synowi życzę, aby styl defensywny z głębi kortu zamienił na asekuracyjne przełamanie.

• Dramat wolnych mediów. Po ośmiu latach nadawania swój internetowy talk show „20 metrów kwadratowych” zakończył Łukasz Jakóbiak. Łukasz zasłynął głównie tym, że bardzo chciał być sławny. I udało mu się. Śmiali się z niego nawet w Stanach.

• Esmeralda Godlewska poinformowała publicznie Małgorzatę Rozenek-Majdan, że jest w posiadaniu materiałów pokazujących domniemane zabawy jej małżonka w Zatoce Sztuki. Bo Esmeralda zapewnia, że żyła w tym świecie i wie, jak było. To się w show-biznesie już nazywa: robienie kariery na sylwestra.

• Tomasz Sekielski chudnie w oczach. W pozostałych częściach ciała też. Ostatnio dziennikarz pochwalił się, że zrzucił 65 kilo. Gratuluję i zazdroszczę. Gdybym ja chciał tyle zrzucić, to musiałbym się mocno zapożyczyć.

• Marcelina Zawadzka nie poprowadzi już programu „The Voice of Poland”. Udział w aferze tak zwanej karuzeli vatowskiej spowodował, że jej miejsce zajmie Małgorzata Tomaszewska. Całkowity brak wyczucia. Zupełnie inaczej sytuacja by wyglądała, gdyby kombinowała z respiratorami.

• Szok i niedowierzanie. Anita Werner zadebiutowała na Instagramie. Bez makijażu, ale za to z narzeczonym. Ze zdjęć jasno wynika, że makijaż to fałszowanie dowodów i poświadczenie nieprawdy.

Polityka 32.2020 (3273) z dnia 04.08.2020; Kultura; s. 82
Reklama