Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Kultura

Kraków pamięta

Recenzja wystawy: „Krzysztof Penderecki. Partytura i ogród. Muzyka wobec obrazu, obraz wobec muzyki”

Marcin Maciejowski, „Krzysztof Penderecki (Wszystko jest w głowie)”, 2012 r. Marcin Maciejowski, „Krzysztof Penderecki (Wszystko jest w głowie)”, 2012 r. Zbiory Elżbieta Penderecka
W tymczasowej siedzibie remontowanego właśnie krakowskiego Bunkra Sztuki w miesiącach wiosennych i letnich pokazywana będzie nietypowa wystawa.

W tymczasowej siedzibie remontowanego właśnie krakowskiego Bunkra Sztuki w miesiącach wiosennych i letnich pokazywana będzie nietypowa wystawa. Miała towarzyszyć majowym uroczystościom pogrzebowym w Panteonie Narodowym, które zostały odwołane, wystawa jednak się odbędzie. Jej centrum stanowi film „Partytura i ogród” zrealizowany przez dyrektorkę galerii Marię Annę Potocką, nakręcony w Lusławicach, gdzie kompozytor, oprowadzając po swoim ogrodzie, opowiada o wspólnych zasadach budowania ogrodu i tworzenia muzyki.

Krzysztof Penderecki. Partytura i ogród. Muzyka wobec obrazu, obraz wobec muzyki, Bunkier Sztuki w Krakowie, Piwnice Pałacu Potockich, do 26 września

Polityka 19.2021 (3311) z dnia 04.05.2021; Afisz. Premiery; s. 73
Oryginalny tytuł tekstu: "Kraków pamięta"
Reklama