Andrzej Kwieciński urodził się w 1984 roku, skończył Szkołę Muzyczną II stopnia im. Józefa Elsnera (klasa kompozycji Sławomira Czarneckiego), konsultacji kompozytorskich udzielają mu Paweł Mykietyn (od 2002 roku) i Hanna Kulenty (od 2003). Od paru lat uczy się także śpiewu kontratenorowego. W roku 2005 dostał się na kompozycję na Królewskie Konserwatorium w Hadze w Holandii, od tego też czasu dostaje stypendium Ministra Kultury.
Debiutował w roku 2001 na szkolnym festiwalu Uczniowskie Forum Muzyczne, od tego czasu rokrocznie prezentowano tam jego utwory, w tym: "Miserere", "Desire" oraz kameralne "joinTy". Dużą popularność zdobył kwintet smyczkowy "Umbrae" (2004) pisany dla zespołu Transemble – w samym 2004 roku wykonano go w Warszawie 5 razy. W 2004 roku dostał zamówienie od Nonstromu, które zrealizował utworem "ial.tes.ef 2:29" – do dziś nie wykonanym. Następnie powstawały kolejne, coraz bardziej skomplikowane dzieła dla zespołów holenderskich: popularyzującego muzykę polską Orkest de Ereprijs – "Ice Dust" (2005) i legendarnego Nieuw Ensemble – "No. 27, 1950" (2006).
Andrzeja Kwiecińskiego interesuje rozrzedzenie i zagęszczanie czasu w utworze, a przez to specyficzna gra ze słuchaczem. Drugą ważną kwestią jest eksploracja barwy samej w sobie, zarówno poprzez bazowanie wywodzenie materiału ze struktury widma ("Umbrae" było jednym z pierwszych polskich utworów spektralnych!) czy poprzez specyficzną artykulację i przestrajanie instrumentów (gęsty w zapisie i konsekwentny w brzmieniu "No. 27, 1950").
Choć Kwieciński nie wierzy w semantyczne odniesienia muzyki, istotnymi kategoriami są dlań intensywność, emocjonalność, autoekspresja, krzyk (patrz: wywiad dla "Glissanda").