Krzysztof Skórzyński, nieetatowy doradca Michała Dworczyka, wróci na antenę TVN i będzie pracował przy obsłudze relacji Pucharu Świata w skokach narciarskich. To lepsze i uczciwsze od polityki. W skokach oni na strojach informują, od kogo biorą pieniądze.
• „Słyszałyście kiedyś brednie, że pieniądze szczęścia nie dają? Jest dokładnie odwrotnie. Wszyscy o nich myślą i najwyższy czas, żebyśmy zaczęły o nie dbać, zamiast się martwić!” – to apel Joanny Przetakiewicz. Uczciwe. Wszyscy zainteresowani będą musieli przyznać, że ostrzegała.
• Najpopularniejszy obecnie polski raper Mata został twarzą reklamową firmy McDonald. Można tam kupić zestaw sygnowany jego marką: potrójny cheeseburger, średnie frytki i vanilla latte. Kalorycznie. Fani staną przed dylematem albo grubo, albo wcale.
• Sąd rejonowy w Warszawie nakazał prokuraturze prowadzić postępowanie w sprawie handlu dziećmi przez Jarosława Jakimowicza, który to tak chętnie opisywał w swojej biografii. Gratuluję. To był jego bibliofilski debiut na stronie Onet Kultura.
• Nie gasną emocje wokół filmu „Dziewczyny z Dubaju” Dody i jej męża Emila Stępnia. Piotr Krysiak, autor książki, na podstawie której powstał film, rzucił pytanie: Jeszcze producent czy już gangster? Wszystko wskazuje na to, że kamera znów filmowała niewłaściwą stronę.
• Legenda „Top Gear” Jeremy Clarkson napisał ironiczny felieton, w którym zachwyca się Polską i namawia do przeprowadzki tu Brytyjczyków. Nasze prawicowe media w ekstazie. Jak mawiał Lec: Arcydzieło zrozumie nawet idiota. Ale jakże inaczej.
• Klaudia Halejcio, aktorka znana głownie z roli brunetki lub brunetki w klubie, wyznała, że sprząta swój dom przed przyjściem pani sprzątającej, bo jest jej wstyd.