Osoby czytające wydania polityki

„Polityka” - prezent, który cieszy cały rok.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 11,90 zł!

Subskrybuj
Kultura

Mea pulpa

Kronika kulturalna Kuby Wojewódzkiego.

Największa polska feministka wszech czasów, czyli Maja Staśko, rozgromiła podczas gali High League 5 influencerkę Marię Graczykowską. Maja idealnie wczuła się w rolę opresyjnego samca. Za duże pieniądze biła kobietę, która nie chciała się bić.

• Przez cały grudzień trwa kampania reklamowa specjalnej subskrypcji stron Wyborcza.pl. Twarzą tej kampanii jest Barbara Kurdej-Szatan. Edyta Górniak ostrzegała ostatnio, że antychryst uderzy z potrójną siłą. I wszystko się zgadza: Wyborcza. Michnik. Szatan.

• Na rynku pojawiła się marka win o nazwie „R”, której ambasadorką jest Magda Gessler. Wino z Hiszpanii, powstaje według starych, sprawdzonych i nieznanych Magdzie metod: powoli i z szacunkiem.

• „Monika Olejnik z torebką za 22 tys. zł zasuwa po gazetę, zastawiając samochody swoim BMW za 350 tys. zł”. To serwis Pudelek. Pytanie brzmi: Jakie problemy autora przebijają z tego tekstu? Można się pomylić o dowolną kwotę.

• Publicysta Plejady wziął na celownik mieszkanie Oliviera Janiaka i wyznał: „Wnętrza dech w piersi zapierają”. Następnie odkrył, że Olivier, „jak na oczytanego prezentera przystało, ma regał z książkami”. Na przyszłość autorowi też polecam kupno. Choćby jednej.

• Artur Barciś zszokował opinię publiczną, wyznając, że średnio przyjaźni się z Cezarym Żakiem, gdyż trudno mu jest do niego dotrzeć, bo jest zamkniętym introwertykiem i może wydawać się gburowaty. A wszystko to, biorąc pod uwagę jego role w serialu „Ranczo”, razy dwa.

• Czesław Michniewicz w natarciu. Okazało się, że trener reklamuje kanał sportowy „Cioną po oczach”, sponsorowany przez biznesmena skazanego na trzy lata więzienia za ustawianie meczów. Jak widać, nawet po mundialu Czesław bierze udział w każdej akcji ofensywnej.

Polityka 52.2022 (3395) z dnia 19.12.2022; Kultura; s. 116
Reklama