Logo na lejdi
Współczesna kobieta to masowa konsumentka filmów o miłości. Przyjemne pobudzenie, wyniesione z kina, prędzej czy później zaprowadzi ją do centrum handlowego.


Jak mają się „Nigdy w życiu!”, „Tylko mnie kochaj” i, ostatnio, „Lejdis” do „Czterech wesel i pogrzebu” czy „Dziennika Bridget Jones”? Nijak. Mimo to nasi twórcy popularnych filmów o miłości mają prawo do dumy z wielkiego sukcesu. Wskazują na rekordy oglądalności i zapewniają o misji przywracania polskiego kina widzom. Ilona Łepkowska w dyskusji w radiowej Trójce bliska była przekonywania słuchaczy o tym, że jej dzieła to wkład w budowę młodej polskiej demokracji.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną