Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Książki

Fragment książki "Billboard"

  


 

Abram Games ze wszystkich swoich prac najbardziej cenił tę z 1942 roku. Wzrok przykuwają postaci trzech żołnierzy przeszytych spiralą, która wydobywa się z otwartych ust. Potem oko rejestruje "Talk may kill", a w końcu resztę napisu "Your talk may kill your comrades".

 

 


 

Manuela Riva, Perrier, Szwajcaria 1990 r.

Kalambur angielsko-francuski. Reklama była wykorzystywana ponad dekadę. I funkcjonowała w... Szwajcarii.

 

  


 

Raymond Savignac, Aspro, Francja 1964 r. 

Natychmiastowa ulga nawet przy najsilniejszym bólu głowy. Raymond Savignac przekazuje to wszystko za pomocą pełnego ekspresji obrazu, jednego słowa i nazwy marki.

 

Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

O cmentarzu, który zapadł się pod ziemię. Przepadło 40 grobów i 61 ciał

W Trzebini-Sierszy ruszała się ziemia. Ludzie mówili: byle nie na cmentarzu. Ale olbrzym ich nie posłuchał.

Marcin Kołodziejczyk
04.12.2022
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną