Twoja „Polityka”. Jest nam po drodze. Każdego dnia.

Pierwszy miesiąc tylko 11,90 zł!

Subskrybuj
Książki

Fragment książki "Billboard"

  


 

Abram Games ze wszystkich swoich prac najbardziej cenił tę z 1942 roku. Wzrok przykuwają postaci trzech żołnierzy przeszytych spiralą, która wydobywa się z otwartych ust. Potem oko rejestruje "Talk may kill", a w końcu resztę napisu "Your talk may kill your comrades".

 

 


 

Manuela Riva, Perrier, Szwajcaria 1990 r.

Kalambur angielsko-francuski. Reklama była wykorzystywana ponad dekadę. I funkcjonowała w... Szwajcarii.

 

  


 

Raymond Savignac, Aspro, Francja 1964 r. 

Natychmiastowa ulga nawet przy najsilniejszym bólu głowy. Raymond Savignac przekazuje to wszystko za pomocą pełnego ekspresji obrazu, jednego słowa i nazwy marki.

 

Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Sprawa Iwony Wieczorek wraca na Netflixie. I nadal budzi wielkie zainteresowanie

„Sprawa Iwony Wieczorek” szybko stała się hitem Netflixa. Nie kusi widza fałszywą obietnicą, iż znajdzie odpowiedzi na kluczowe pytania. Po serial na pewno obowiązkowo powinna sięgnąć policja.

Ryszarda Socha
16.09.2023
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną