Książki

Fragment książki "Billboard"

  


 

Abram Games ze wszystkich swoich prac najbardziej cenił tę z 1942 roku. Wzrok przykuwają postaci trzech żołnierzy przeszytych spiralą, która wydobywa się z otwartych ust. Potem oko rejestruje "Talk may kill", a w końcu resztę napisu "Your talk may kill your comrades".

 

 


 

Manuela Riva, Perrier, Szwajcaria 1990 r.

Kalambur angielsko-francuski. Reklama była wykorzystywana ponad dekadę. I funkcjonowała w... Szwajcarii.

 

  


 

Raymond Savignac, Aspro, Francja 1964 r. 

Natychmiastowa ulga nawet przy najsilniejszym bólu głowy. Raymond Savignac przekazuje to wszystko za pomocą pełnego ekspresji obrazu, jednego słowa i nazwy marki.

 

Reklama

Czytaj także

Kraj

Prof. Marcin Król: Obyśmy znów nie byli głupi

Prof. Marcin Król, historyk idei, o tym, że czeka nas koniec starego świata i nic dobrego z tego na razie nie wyjdzie.

Jacek Żakowski
01.01.2019
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną