Książki

Fragment książki "Billboard"

  


 

Abram Games ze wszystkich swoich prac najbardziej cenił tę z 1942 roku. Wzrok przykuwają postaci trzech żołnierzy przeszytych spiralą, która wydobywa się z otwartych ust. Potem oko rejestruje "Talk may kill", a w końcu resztę napisu "Your talk may kill your comrades".

 

 


 

Manuela Riva, Perrier, Szwajcaria 1990 r.

Kalambur angielsko-francuski. Reklama była wykorzystywana ponad dekadę. I funkcjonowała w... Szwajcarii.

 

  


 

Raymond Savignac, Aspro, Francja 1964 r. 

Natychmiastowa ulga nawet przy najsilniejszym bólu głowy. Raymond Savignac przekazuje to wszystko za pomocą pełnego ekspresji obrazu, jednego słowa i nazwy marki.

 

Reklama

Czytaj także

Nauka

Omikron. Czy faktycznie potrzebna nam nowa wersja szczepionki?

Żaden z dotychczasowych wariantów SARS-CoV-2 nie wymagał wprowadzenia zaktualizowanej wersji szczepionki. Omikron jest pierwszym, w przypadku którego taka ewentualność na poważnie jest brana pod uwagę. Jednak – czy to w ogóle konieczne? Są wątpliwości.

Piotr Rzymski
18.01.2022
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną