„Design i grafika dzisiaj” to rzetelne kompendium wiedzy o współczesnych sposobach wizualnego bombardowania naszej świadomości.
Jak posługiwać się literą, symbolem, fotografią czy rysunkiem, by nadać właściwą rzeczy oprawę? Jak konstruować obrazkowy przekaz, by zwrócić na siebie uwagę? Teoretyczne rozważania autora wsparte są przy tym niezliczonymi ilustracjami najciekawszych osiągnięć ostatnich lat.
Wszystkim, którzy z wizualizacją mają zawodowo do czynienia (początkujący graficy, ale i klienci graficznych pracowni oraz firm reklamowych), ta książka może służyć jako dodatkowy podręcznik. A wszystkim pozostałym pomóc może w zrozumieniu specyfiki współczesnej estetyki i w poznaniu katalogu kruczków, które stosują fachowcy, by zachęcić nas do wyboru tego, a nie innego produktu czy usługi.
Quentin Newark, Design i grafika dzisiaj, tłum. Paulina Broma i Karolina Broma, ABE Dom Wydawniczy, Warszawa 2006, s. 256
Przeczytaj fragment książki