Twoja „Polityka”. Jest nam po drodze. Każdego dnia.

Pierwszy miesiąc tylko 11,90 zł!

Subskrybuj
Muzyka

Kobieta po przejściach

Recenzja płyty: Candye Kane, „Coming Out Swingin”

materiały prasowe
Powyższy tytuł ma swoją historię.

Otóż moją niegdysiejszą zamieszczoną tu notkę o płycie Candye Kane zatytułowałem „Candye Kane – kobieta pracująca”. Chodziło o to, że mimo bardzo trudnych początków i różnych przeciwności losu Kane zrealizowała swoje marzenie i została uznaną artystką, koncertującą i wydającą bardzo dobre płyty. Los jednak postanowił sprawdzić wytrzymałość piosenkarki. Od 2008 r. toczy ona walkę z nowotworem. Mimo to Kane nie zwalnia tempa. Właśnie ukazała się jej 12 płyta, „Coming Out Swingin’”. Miłośnicy Candye nie będą zawiedzeni. Wraz z gitarzystką Laurą Chavey atakuje ona słuchacza zestawem (niestety, tylko) 13 piosenek stylistycznie krążących między bluesem, jazzem i swingiem.

Choć, sądząc po silnie eksponowanych przez telewizję ludyczno-bujanych, pełnych piwnego rechotu widowiskach wakacyjnych, miejsca na to, co robi Kane, jest u nas niewiele, trzeba mieć nadzieję, że między turnusami przemykają się pod ścianami ludzie, których wyobrażenie o dobrej rozrywce jest nieco inne.

Candye Kane, Coming Out Swingin’, Vizztone 2013

Polityka 32.2013 (2919) z dnia 07.08.2013; Afisz. Premiery; s. 69
Oryginalny tytuł tekstu: "Kobieta po przejściach"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Grzywienka, wystąpionko, nakazik. PIP ma w Polsce pod górkę

Rozmowa ze Zbigniewem Sagańskim, inspektorem PIP, o wielkiej fikcji, czyli jak się egzekwuje w Polsce prawo pracy.

Juliusz Ćwieluch
21.07.2015
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną