Muzyka

Kobieta po przejściach

Recenzja płyty: Candye Kane, „Coming Out Swingin”

materiały prasowe
Powyższy tytuł ma swoją historię.

Otóż moją niegdysiejszą zamieszczoną tu notkę o płycie Candye Kane zatytułowałem „Candye Kane – kobieta pracująca”. Chodziło o to, że mimo bardzo trudnych początków i różnych przeciwności losu Kane zrealizowała swoje marzenie i została uznaną artystką, koncertującą i wydającą bardzo dobre płyty. Los jednak postanowił sprawdzić wytrzymałość piosenkarki. Od 2008 r. toczy ona walkę z nowotworem. Mimo to Kane nie zwalnia tempa. Właśnie ukazała się jej 12 płyta, „Coming Out Swingin’”. Miłośnicy Candye nie będą zawiedzeni. Wraz z gitarzystką Laurą Chavey atakuje ona słuchacza zestawem (niestety, tylko) 13 piosenek stylistycznie krążących między bluesem, jazzem i swingiem.

Choć, sądząc po silnie eksponowanych przez telewizję ludyczno-bujanych, pełnych piwnego rechotu widowiskach wakacyjnych, miejsca na to, co robi Kane, jest u nas niewiele, trzeba mieć nadzieję, że między turnusami przemykają się pod ścianami ludzie, których wyobrażenie o dobrej rozrywce jest nieco inne.

Candye Kane, Coming Out Swingin’, Vizztone 2013

Polityka 32.2013 (2919) z dnia 07.08.2013; Afisz. Premiery; s. 69
Oryginalny tytuł tekstu: "Kobieta po przejściach"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Jak zostałem obrońcą życia. Reporter „Polityki” na szkoleniu antyaborcyjnym

Projekt ustawy zakazującej aborcji, homofobusy, banery ze zdjęciami abortowanych płodów. By przebić się ze swoim przekazem, Fundacja Pro – Prawo do życia idzie szeroko. Szeroko też werbuje, bo również wśród dziennikarzy „Polityki”.

Mateusz Witczak
03.12.2021
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną