Muzyka

Kobieta po przejściach

Recenzja płyty: Candye Kane, „Coming Out Swingin”

materiały prasowe
Powyższy tytuł ma swoją historię.

Otóż moją niegdysiejszą zamieszczoną tu notkę o płycie Candye Kane zatytułowałem „Candye Kane – kobieta pracująca”. Chodziło o to, że mimo bardzo trudnych początków i różnych przeciwności losu Kane zrealizowała swoje marzenie i została uznaną artystką, koncertującą i wydającą bardzo dobre płyty. Los jednak postanowił sprawdzić wytrzymałość piosenkarki. Od 2008 r. toczy ona walkę z nowotworem. Mimo to Kane nie zwalnia tempa. Właśnie ukazała się jej 12 płyta, „Coming Out Swingin’”. Miłośnicy Candye nie będą zawiedzeni. Wraz z gitarzystką Laurą Chavey atakuje ona słuchacza zestawem (niestety, tylko) 13 piosenek stylistycznie krążących między bluesem, jazzem i swingiem.

Choć, sądząc po silnie eksponowanych przez telewizję ludyczno-bujanych, pełnych piwnego rechotu widowiskach wakacyjnych, miejsca na to, co robi Kane, jest u nas niewiele, trzeba mieć nadzieję, że między turnusami przemykają się pod ścianami ludzie, których wyobrażenie o dobrej rozrywce jest nieco inne.

Candye Kane, Coming Out Swingin’, Vizztone 2013

Polityka 32.2013 (2919) z dnia 07.08.2013; Afisz. Premiery; s. 69
Oryginalny tytuł tekstu: "Kobieta po przejściach"
Więcej na ten temat
Reklama

Czytaj także

Fotoreportaże

Kameralnie i lokalnie. Oto finaliści 10. edycji Nagrody Architektonicznej

Przedstawiamy pięciu finalistów jubileuszowej 10. edycji Nagrody Architektonicznej POLITYKI. W tym roku wyjątkowo dokładamy do puli dodatkową piątkę najciekawszych ubiegłorocznych realizacji, aby nasi czytelnicy mogli wybrać z niej swojego faworyta.

Piotr Sarzyński
13.04.2021
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną