Jeżeli ktoś lubi muzyczne wspomnienia, ale nie przepada za męskim, surowym brzmieniem The Animals, powinien zwrócić uwagę na niepozorny album zatytułowany „Foreverly”. Firmują tę płytę dwa nazwiska: Norah Jones, delikatnie jazzująca wokalistka o ustalonej renomie, i Billie Joe Armstrong, frontman amerykańskiej rockowej grupy Green Day. Ta z pozoru niedobrana para nagrała coś w rodzaju repliki wydanej w 1958 r. płyty duetu Everly Brothers „Songs Our Daddy Taught Us” („Piosenki, których nauczył nas tata”). Norah i Billie Joe złożyli w ten sposób hołd nie tylko braciom Everly, ale także amerykańskiej tradycji muzycznej, głównie bliskiej country i bluegrass. Tym samym raz jeszcze udowodnili, że przypisanie do jakiegokolwiek stylu nie oznacza ograniczenia swobody w doborze repertuaru czy współwykonawcy wybranych utworów. To poszanowanie dla własnej muzycznej historii dobrze robi i artystom, i słuchaczom.
Norah Jones/Billie Joe Armstrong, Foreverly, Warner