Z tych nie do końca abstrakcyjnych dźwięków powstają abstrakcyjne krajobrazy.
Obecnie jestem (...) Głównym Celebransem Epitafium dla Taśmy Magnetofonowej” – mówi o sobie kompozytor i legendarny realizator dźwięku w równie legendarnym Studiu Eksperymentalnym Polskiego Radia, które już dziś nie istnieje, ale wciąż na płytach przypominany jest jego dorobek. 82-letni dziś Eugeniusz Rudnik tworzy życie po życiu tej szczególnej placówki: w studiu Bolesława Błaszczyka, wiolonczelisty, muzykologa i członka Grupy MoCarta, pracuje wciąż, jak za dawnych lat, na sprzęcie „z demobilu”, tnąc i sklejając skrawki taśmy, tworząc kolaże, które można nazwać neodadaistycznymi. (...)
Eugeniusz Rudnik, ERdada, Requiem Records/Narodowe Centrum Kultury 2014
Polityka
16.2014
(2954) z dnia 15.04.2014;
Afisz. Premiery;
s. 97
Oryginalny tytuł tekstu: "Obróbka skrawaniem"